dimecres, 26 de novembre de 2008

CREMA DE PASTANAGA I AMETLLES



Aquesta recepta me la va passar la Carmen Farré i està boníssima! Genial per aquests dies de fred.

Ingredients: (per a quatre persones)
  • 750 gr. de pastanagues
  • 100 gr. de pinyons
  • 50 gr. d'ametlles crues
  • 1 porro (no en tenia, sense queda bo igual)
  • 4 patates
  • sal (jo li vaig posar una pastilla d'avecrem)

Preparació...

Jo ho preparo a l'olla express per guanyar temps, però també es pot preparar de la manera 'tradicional'.

Primer, pelem les pastanagues i les patates, ho tallem a trossets i ho posem a l'olla. Si li posem porro (jo no ho vaig fer), netejar-lo i posar-lo també a dins. Tot seguit posem els pinyons, les ametlles pelades i la sal (o la pastilleta d'avecrem en el meu cas).

Aboquem una mica d'aigua (sense que cobreixi) i tapem l'olla. Jo ho deixo uns 10-12 minuts. Un cop bullit, passar-ho per la batedora (en funció de si ens agrada la crema més líquida o no afegir-hi més suc del que ha quedat a l'olla o menys).

Animeu-vos, ja veureu que bona!