dimecres, 26 de novembre de 2008

PASTÍS DE FORMATGE (CHEFO)



Mira que m'agrada el pastís de formatge, n'he fet una pila... però aquest està realment boníssim, el més bo dels que he fet mai. La recepta la vaig trobar a canecositas. L'he fet amb la chefo, però per als que no la tingueu podeu fer el pastís de manera 'normal' al forn.

Ingredients:
  • 1 tarrina de formatge philadelphia
  • 3 ous
  • 1 iogurt natural o de llimona (jo li vaig posar de llimona)
  • 1 mida del iogurt de sucre
  • 1 mida del iogurt de farina
  • 1 mida del iogurt de llet (jo li vaig posar desnatada)
  • 1 bric petit de nata líquida

Preparació...


Barregem tots els ingredients (jo ho he fet amb el robot de cuina) i ho aboquem a la cubeta de la chefo. He posat el programa 91 durant 1 hora i 10 minuts. Un cop passat aquest temps, punxar el pastís amb un escuradents, si no ha quallat prou deixar-ho deu minutets més (és el que he fet jo).

De tota manera, aquest pastís queda 'tobet'; un cop fet, treure la cubeta i deixar que es refredi sense desmotllar-lo, ja veureu que un cop fred té la textura perfecta, ni massa cuit ni massa líquid.

Una altra opció amb la chefo (tal i com deia la recepta original) és posar la pala d'amassar i fer-lo amb el programa 50 (1 hora i 10).

Si voleu fer-lo al forn, un cop barrejats els ingredients aboqueu-los en un motllo i al forn a 180º (+ o -) aproximadament una hora o fins que veieu que l'escuradents surt net.

Podeu servir-lo acompanyat de melmelada o sol, bo igual. Potser la propera vegada hi afegiré unes panses...