dilluns, 5 de juliol de 2010

BROQUETES DE POLLASTRE ESTIL ORIENTAL


Tot just avui comencem el compte enrere per a les vacances... i res millor què receptes com aquesta per anar-nos ambientant, jeje.

Aquesta recepta és facilíssima i boníssima, el que no recordo es d'ón la vaig treure... així que disculpes avançades per si he plagiat algú...

Ingredients: (per a dues persones)
  • Un parell de pits de pollastre trossejats
  • Salsa de soja
  • Mel
  • Sèsam
Preparació...

En un bol barregem la salsa de soja (al gust) jo li poso bastanta amb un parell de cullerades de mel. Tot seguit aboquem els daus de pollastre, ho barregem bé i ho deixem marinant a la nevera mínim una hora.

A l'hora de preparar les broquetes, ensartem els daus als pals de pintxito i els passem per la planxa. Vigileu que no es cremin! (ja que la salsa de soja de seguida s'enfosqueix).

Tan bon punt treiem les broquetes de la planxa les passem per un plat amb sèsam per tal que quedin arrebossades.

El pollastre queda tendríssim... Ja veureu què bones què són!

4 comentaris:

Gemma ha dit...

Visca les vacances, ja tinc ganes que arribin! Mentrestant, amb plats com aquest segur que es fa més fàcil l'espera, je je je...
La coca de llardons et va quedar fantàstica! ;)

coulantdexocolata ha dit...

Hola Gemma! moltes gràcies pel teu comentari! em sembla que ets la meva única lectora, jajaja.

La coca boníssima, l'any que ve provo la de brioix (que ja la he vista al teu bloc ;D).

Ptons!

The New Yorkers ha dit...

Ara ja en som dues!!
Des de Nova York et llegiré (no faré com amb el de la ruta que ho vaig fer en una tarda...), sobretot quan trobi a faltar la cuina mediterrània!

O no la trobaré a faltar????

Petonet!

Mglòria ha dit...

Caram, caram.. així que la ruta 66, i la magnolia bakery... molt més que interessant!!!
Moltes gràcies per deixar el teu comentari al meu blog, d'aquesta manera he pogut conèixer les teves interessants propostes que fas al teu blog!
M'agradaria moltíssim que m'expliquessis què et va semblar la magnolia bakery, que me la descriguis, que m'expliquis què és el que més et va cridar l'atenció, el que més recordes... t-o-t!!!
T'afegeixo a la meva llista d'imprescindibles perquè no et vull perdre de vista!!!
Una abraçada,
mglòria de Gourmenderies